De Empire State Building Run-Up van 2023 keert terug op 4 oktober

20 juli 2023

Gepresenteerd door MyFitnessPal en mogelijk gemaakt door de Challenged Athletes Foundation

New York (13 juli 2023) – De Empire State Building (ESB) heeft vandaag de terugkeer aangekondigd van de jaarlijkse Empire State Building Run-Up (ESBRU) op 4 oktober 2023 – gepresenteerd door MyFitnessPal en mogelijk gemaakt door de Challenged Athletes Foundation – met open loterijregistratie online. van 17 juli 2023 om 9 uur EDT tot 28 juli 2023 om 3 uur EDT.

Ongeveer 350 lopers zullen tijdens de 1,576e jaarlijkse Run-Up de 86 trappen van het gebouw beklimmen naar het iconische Observatorium op de 45e verdieping. De aangewezen heats van dit jaar omvatten onder meer elitelopers, adaptieve atleten, beroemdheden, de media en het publiek. Geregistreerde lopers worden op 2 augustus op de hoogte gebracht van hun racestatus, waarbij deelnamekosten van $ 150 per loper pas in rekening worden gebracht bij acceptatie door de loterij.

“De jaarlijkse Empire State Building Run-Up – de langstlopende en beroemdste torenrace ter wereld – is een atletiekevenement op de bucketlist voor hardlopers van over de hele wereld”, zegt Tony Malkin, voorzitter, president en CEO van Empire State Realty Trust . “De race naar de top van het ‘World’s Most Famous Building’, de nummer één attractie van het land, is de ultieme test van het uithoudingsvermogen en een belangrijke prestatie voor degenen die meedoen.”

MyFitnessPal, de nummer 1 app voor het volgen van voeding en voedsel, zal voor het eerst dienen als presenterende sponsor van de ESBRU 2023. Elke hardloper heeft toegang tot MyFitnessPal Premium om zijn of haar voedingsinname bij te houden en beter inzicht te krijgen in de voedingsmiddelen die de beste prestaties leveren.

“Trainen voor een atletisch evenement als de Empire State Building Run-Up vereist vastberadenheid en uithoudingsvermogen – maar wij geloven dat goede voeding de kern vormt van alle atletische prestaties”, aldus Katie Keil, Chief Marketing Officer van MyFitnessPal. “We weten dat voedsel de conditie stimuleert, en omdat training zich tot ver buiten de sportschool en in de keuken blijft uitstrekken, zijn we blij deze hardlopers de tools te kunnen bieden die ze nodig hebben om hun voedingsinname te maximaliseren en hun atletische prestaties te verbeteren.”

Stichting Uitgedaagde Atleten® (CAF) fungeert opnieuw als de officiële liefdadigheidspartner van de ESBRU met een aangewezen divisie voor atleten met permanente lichamelijke handicaps en CAF-supporters die geld inzamelen om levens te versterken door middel van sport. Lopers kunnen de loterij omzeilen en meedoen met #TeamCAF, waarbij gegarandeerd een deelname voor een liefdadigheidsinstelling wordt gevonden online..

De Empire State Building Run-Up 2023 wordt geproduceerd door Superracesystemen.

Meer informatie over de Empire State Building Run-Up kun je vinden online.. Hoge resolutie beelden en video's van voorgaande jaren kunnen worden gedownload hier.

Over het Empire State Building
Het Empire State Building, het 'meest beroemde gebouw ter wereld', eigendom van Empire State Vastgoed Trust, Inc. (ESRT: NYSE), zweeft 1,454 meter boven Midtown Manhattan, van basis tot antenne. De $165 miljoen kostende remake van de Empire State Building Observatory Experience creëert een geheel nieuwe ervaring met een speciale gasteningang, een interactief museum met negen galerijen en een opnieuw ontworpen 102nd Vloerobservatorium met kamerhoge ramen. De reis naar de wereldberoemde 86th Floor Observatory, het enige 360 ​​graden openluchtobservatorium met uitzicht op New York en daarbuiten, oriënteert bezoekers voor hun hele New York City-ervaring en bestrijkt alles, van de iconische geschiedenis van het gebouw tot de huidige plaats in de popcultuur. De Empire State Building Observatory Experience verwelkomt jaarlijks miljoenen bezoekers en werd door het American Institute of Architects uitgeroepen tot 'America's Favorite Building', 's werelds populairste reisbestemming door Uber, voor het tweede jaar op rij de nummer 1 attractie in de VS in de Travellers' Choice Awards 2023 van Tripadvisor: Best of the Best, en de nr. 1 attractie in New York City volgens Lonely Planet.

Sinds 2011 wordt het gebouw volledig aangedreven door hernieuwbare windenergie, en op de vele verdiepingen is een divers aanbod aan kantoorhuurders gevestigd, zoals LinkedIn en Shutterstock, maar ook winkels zoals STATE Grill and Bar, Tacombi en Starbucks. Bezoek voor meer informatie en Observatory Experience-tickets esbnyc.com of volg de gebouwen Facebook, Twitter, Instagram, Weibo, YouTubeof TikTok.

MEDIA CONTACT:

Empire State Vastgoed Trust
Brock Talbot
347-804-7863

btalbot@esrtreit.com

Bron: Empire State Realty Trust, Inc.
Categorie: Observatorium

ESBRU 2023
ESBRU 2023 nieuw
ESBRU 2023

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.