Empire State Building viert nieuw maanjaar met virtuele verlichtingsceremonie en etalage op Fifth Avenue

08 februari 2021

New York (8 februari 2021) – Het Empire State Building (ESB) heeft vandaag aangekondigd dat het nieuwe maanjaar zal vieren in samenwerking met het Chinese consulaat-generaal in New York met een verlichting van de wereldberoemde torenlichten op 10 februari en de onthulling van een nieuwe etalage van het Lentefestival in de lobby van Fifth Avenue dat het Jaar van de Os viert.

Op 10 februari 2021, net voor zonsondergang om 5 uur EST, kunnen gasten van over de hele wereld deelnemen aan de virtuele verlichtingsceremonie op het Empire State Building's YouTube pagina en wees getuige van de "omschakeling" die de beroemde toren van het gebouw rood kleurt voorafgaand aan de eerste nieuwe maan van de maankalender op 12 februari. Anthony E. Malkin, CEO, president en voorzitter van Empire State Realty Trust , zal opmerkingen maken samen met ambassadeur Huang Ping, de consul-generaal van het consulaat-generaal van China in New York. De ceremonie zal beschikbaar zijn op de Website van het consulaat-generaal, WeChat en Instagram na de gebeurtenis.

5th Avenue Windows Empire State

Het Empire State Building viert ook het nieuwe maanjaar met een etalage van Fifth Avenue-lobby van museumkwaliteit met de titel 'Back to Order', te zien van 10 februari 2021 tot en met 10 maart 2021. Ontworpen door United Design Lab in samenwerking met China Arts en Entertainment Group Ltd, het display vertelt het verhaal van de Ox als een terugkeer naar normaliteit in 2021 na een ongekend jaar. In vier scènes verwelkomt de os de lente, wordt hij voorgesteld als een symbool van vrede, staat hij als beschermer tegen overstromingen om goed weer te brengen en luidt hij een voorspoedige oogst in. Met traditionele elementen zoals kalebassen, gunstige wolken, lotusbloemen, granaatappels en vliegende lantaarns, respecteren de ramen het belang van deze historische Chinese symbolen. De lobbyvensters van Fifth Avenue zijn alleen toegankelijk voor ESB-huurders en bezoekers van het ESB Observatory.

“Nieuw maanjaar is zo'n belangrijke gebeurtenis voor Chinezen en mensen van Chinese afkomst over de hele wereld. Gezinnen reizen om samen te vieren. In een door COVID ontwrichte wereld eren we deze viering met onze speciale en betekenisvolle torenverlichting en fantastische etalage”, aldus Jean-Yves Ghazi, president van de Empire State Building Observatory Experience. “Het Empire State Building wenst onze vrienden die het nieuwe maanjaar van de os vieren een rijk en gelukkig nieuw jaar toe. Het Empire State Building is open en klaar om iedereen terug te verwelkomen in New York City.”

Ga voor meer informatie over het Empire State Building en de speciale verlichting en evenementen naar https://www.esbnyc.com/.

GebouwLicht rood

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, eigendom van Empire State Realty Trust, Inc. (ESRT: NYSE), torent 1,454 meter boven Midtown Manhattan uit (van de basis tot de top van de antenne). Het is het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. 2021 markeert de 90e verjaardag van het gebouw als iconisch monument in het hart van New York City.

Met nieuwe investeringen in energie-efficiëntie, infrastructuur, openbare ruimtes en voorzieningen heeft het Empire State Building eersteklas huurders aangetrokken in uiteenlopende sectoren van over de hele wereld. Het Empire State Building maakt deel uit van ESRT's portefeuille van 10.1 miljoen vierkante meter.  ESRT is toonaangevend op het gebied van energie-efficiëntie in de gebouwde omgeving en duurzaamheid, en is de eerste commerciële vastgoedportefeuille in de VS die de WELL Health-Safety Rating heeft behaald, een evidence-based, door derden geverifieerde rating voor alle soorten faciliteiten, gericht op over operationeel beleid, onderhoudsprotocollen, noodplannen en voorlichting aan belanghebbenden om nu een COVID-19-omgeving aan te pakken en bredere gezondheids- en veiligheidsgerelateerde kwesties in de toekomst.

ESRT heeft de hoogst mogelijke GRESB 5 Star Rating en Green Star-erkenning verdiend, en een score van 88, in de GRESB Real Estate Assessment 2020, een prestatie die ESRT in de top 20% van alle respondenten plaatst. GRESB wordt wereldwijd erkend als een strenge norm die algemeen wordt erkend als een van de beste maatstaven voor duurzaamheidsprestaties van vastgoedbedrijven en -fondsen.

Het gebouw werd uitgeroepen tot 's werelds populairste reisbestemming in een onderzoek uitgevoerd door Uber en werd uitgeroepen tot het favoriete gebouw van Amerika in een peiling uitgevoerd door het American Institute of Architects. Empire State Building stond op nummer 1 in New York City Eenzame planeet Ultieme reislijst 2e editie. Ga voor meer informatie over het Empire State Building naar www.empirestatebuilding.com, www.facebook.com/empirestatebuilding, https://twitter.com/empirestatebldg, www.instagram.com/empirestatebldg, http://weibo.com/empirestatebuilding, www.youtube.com/esbnyc, https://www.tiktok.com/@empirestatebldg or www.pinterest.com/empirestatebldg

Over Empire State Realty Trust

Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT) bezit, beheert, exploiteert, verwerft en herpositioneert kantoor- en winkelpanden in Manhattan en het grootstedelijk gebied van New York, waaronder het Empire State Building, het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. De kantoor- en winkelportefeuille van het bedrijf beslaat per 10.1 september 30 2020 miljoen verhuurbare vierkante voet, waarvan 9.4 miljoen verhuurbare vierkante voet verdeeld over 14 kantoorpanden, waaronder negen in Manhattan, drie in Fairfield County, Connecticut en twee in Westchester Provincie, New York; evenals ongeveer 700,000 verhuurbare vierkante meter in de winkelportefeuille.

Empire State Realty Trust is een leider op het gebied van energie-efficiëntie in de gebouwde omgeving en duurzaamheid, met 76 procent van de in aanmerking komende portefeuille ENERGIESTER gecertificeerd en 100 procent volledig aangedreven door hernieuwbare windenergie. Als de eerste commerciële vastgoedportefeuille in de VS die de op bewijzen gebaseerde, door derden geverifieerde WELL Gezondheid-Veiligheidsbeoordeling voor gezondheid en veiligheid verdiende ESRT bovendien het hoogst mogelijke GRESB 5 Star Rating en Green Star-erkenning voor duurzaamheidsprestaties in onroerend goed en werd uitgeroepen tot a fitwel Kampioen voor gezonde, hoogwaardige gebouwen. Ga voor meer informatie over Empire State Realty Trust naar imperiumstaterealtytrust.com en volg ESRT verder FacebookInstagramTwitter en LinkedIn.

Media Contact:

Brock Talbot

212-736-3100

btalbot@empirestaterealtytrust.com

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.