EMPIRE STATE BUILDING VIERT WERELDCUP 2018 MET TEAMKLEUREN UIT DE HELE WERELD

06 June 2018

NEW YORK, NY (6 juni 2018) – Het Empire State Building (ESB) heeft vandaag aangekondigd dat het op 13 juni 2018 zijn wereldberoemde LED-lampen zal laten schijnen in een gloednieuwe dynamische lichtshow om het populairste sportevenement ter wereld, het WK 2018, te vieren. Vanaf zonsondergang zal elk van de tweeëndertig deelnemende landen die het jarenlange kwalificatieproces hebben doorstaan, de skyline van de stad verlichten in een rotatie van kleuren met de vlag van elk land in de mast. Beginnend met gastland Rusland en Groep A, zal de rotatie doorgaan tot 2:00 uur ET en zal verschijnen in de volgende volgorde:

Groep A: Rusland, Uruguay, Egypte, Saoedi-Arabië

Groep B: Portugal, Spanje, Iran, Marokko

Groep C: Frankrijk, Peru, Denemarken, Australië

Groep D: Argentinië, Kroatië, IJsland, Nigeria

Groep E: Brazilië, Zwitserland, Costa Rica, Servië

Groep F: Duitsland, Mexico, Zweden, Zuid-Korea

Groep G: België, Engeland, Tunesië, Panama

Groep H: Polen, Colombia, Senegal, Japan

Wereldbeker kleuren

"Het Empire State Building is verheugd om het geschenk van deze nieuwe lichtshow aan de vooravond van een van de grootste sportevenementen ter wereld te delen", aldus Anthony E. Malkin, voorzitter en CEO van Empire State Realty Trust. "We wensen elk deelnemend team veel succes en kijken ernaar uit om de skyline van New York City te verlichten met de kleuren van de wereld."

Fans worden aangemoedigd om foto's en video's van de verlichting te delen en op hun socialemediakanalen te posten, met de hashtag #ESBWorldCup om de massale steun van fans van over de hele wereld te tonen terwijl deze teams het toernooi beginnen.

Het gebouw zal ook oplichten voor de twee finalisten op 14 juli en voor de kampioen op 15 juli 2018. Foto's en video zijn op verzoek beschikbaar.

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, eigendom van Empire State Realty Trust, Inc., torent 1,454 meter boven Midtown Manhattan (van basis tot antenne) uit en is het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Met nieuwe investeringen in energie-efficiëntie, infrastructuur, openbare ruimtes en voorzieningen heeft het Empire State Building eersteklas huurders aangetrokken in uiteenlopende sectoren van over de hele wereld. De robuuste uitzendtechnologie van de wolkenkrabber ondersteunt grote televisie- en FM-radiostations in de grootstedelijke markt van New York. Het Empire State Building werd uitgeroepen tot Amerika's favoriete gebouw in een peiling van het American Institute of Architects, en het Empire State Building Observatory is een van 's werelds meest geliefde attracties als de nummer 1 toeristische bestemming van de regio. Ga voor meer informatie over het Empire State Building naar www.empirestatebuilding.comwww.facebook.com/empirestatebuilding@EmpireStateBldgwww.instagram.com/empirestatebldgwww.youtube.com/esbnyc or www.pinterest.com/empirestatebldg/.

Over Empire State Realty Trust

Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT), een toonaangevende Real Estate Investment Trust (REIT), bezit, beheert, exploiteert, verwerft en herpositioneert kantoor- en winkelpanden in Manhattan en het grootstedelijk gebied van New York, inclusief de Empire State Gebouw, 's werelds beroemdste gebouw. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York, New York. De kantoor- en winkelportefeuille van het bedrijf omvat per 10.1 maart 31 2018 miljoen verhuurbare vierkante meter, bestaande uit 9.4 miljoen verhuurbare vierkante meter in 14 kantoorpanden, waaronder negen in Manhattan, drie in Fairfield County, Connecticut, en twee in Westchester County, New York; en ongeveer 700,000 verhuurbare vierkante meter in de winkelportefeuille.

CONTACT:

Alexandra Tsjernin

212-736-3100

achernin@empirestaterealtytrust.com

Stacey-Ann Hosang

212-736-3100

shosang@empirestaterealtytrust.com

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.