Het Empire State Building Observatory door Tripadvisor-reizigers voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot #1 attractie in de VS in 2023 Travelers' Choice Best of the Best

20 June 2023
ESB staat ook op nummer 5 wereldwijd, gebaseerd op uitstekende bezoekersrecensies en beoordelingen

NEW YORK (20 juni 2023) – De Empire State Building (ESB) maakte bekend dat het de felbegeerde nummer één plek op de lijst van Topattracties in de VS voor het tweede achtereenvolgende jaar – en op de vijfde plaats wereldwijd – in Tripadvisor's Travellers' Choice Best of the Best 2023. De prijzen, die worden bepaald op basis van een heel jaar aan reizigersbeoordelingen op Tripadvisor, belonen het beste op het gebied van reizen en belonen de plaatsen die de meest uitzonderlijke ervaringen opleveren.

“We zijn blij voor onze frontlinie- en managementteams die deze erkenning hebben verdiend en bedanken nogmaals de creatieve geesten achter ons meesterwerk van tentoonstellingen en verbeteringen ter waarde van $ 165 miljoen in het Empire State Building Observatory. Het Empire State Building is de authentieke, must-visit attractie in New York City”, zegt Tony Malkin, voorzitter, president en CEO van Empire State Realty Trust. “Onze gewaardeerde gasten plaatsten ESB twee jaar op rij op de eerste plaats en we zijn dankbaar voor hun erkenning, zonder welke dit niet mogelijk is”

De Empire State Building Observatory Experience onderging onlangs een volledige vernieuwing ter waarde van $165 miljoen, waarbij een speciale gasteningang werd toegevoegd, een meeslepend museum dat het icoon viert vanaf het moment dat het werd bedacht tot aan zijn huidige plaats in de popcultuur, en een volledig opnieuw ontworpen Observatorium op de 102e verdieping met ongeëvenaard 360 graden uitzicht.

“Felicitaties aan de winnaars van de Tripadvisor Travellers' Choice Best of the Best 2023”, aldus John Boris, Chief Growth Officer bij Tripadvisor. “De heropleving van de reisbranche die we het afgelopen jaar hebben gezien, heeft de concurrentie nog verder vergroot. Dat u tot de beste van de beste behoort, laat zien dat u voorbeeldige ervaringen hebt geboden aan degenen die er het meest toe doen: uw gasten. Met veranderende verwachtingen, aanhoudende tekorten aan arbeidskrachten en stijgende kosten is dit geen eenvoudige opgave, en ik ben voortdurend onder de indruk van de veerkracht en het aanpassingsvermogen van de horecasector. Proost op weer een succesvol jaar!”

Om deze eer te vieren zullen op 20 juni de wereldberoemde torenlichten van het Empire State Building in Tripadvisor Green schijnen.

Er zijn hoge resolutiebeelden te vinden van de Empire State Building Observatory Experience en de torenlichten in Tripadvisor-groen hier. Meer informatie over het Empire State Building en de Observatory Experience vindt u hier online..

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, het 'meest beroemde gebouw ter wereld', eigendom van Empire State Vastgoed Trust, Inc. (ESRT: NYSE), zweeft 1,454 meter boven Midtown Manhattan, van basis tot antenne. De $165 miljoen kostende remake van de Empire State Building Observatory Experience creëert een geheel nieuwe ervaring met een speciale gasteningang, een interactief museum met negen galerijen en een opnieuw ontworpen 102nd Vloerobservatorium met kamerhoge ramen. De reis naar de wereldberoemde 86th Floor Observatory, het enige 360 ​​graden openluchtobservatorium met uitzicht op New York en daarbuiten, oriënteert bezoekers voor hun hele New York City-ervaring en bestrijkt alles, van de iconische geschiedenis van het gebouw tot de huidige plaats in de popcultuur. De Empire State Building Observatory Experience verwelkomt jaarlijks miljoenen bezoekers en werd door het American Institute of Architects uitgeroepen tot 'America's Favorite Building', 's werelds populairste reisbestemming door Uber, de nummer 1 attractie in de Verenigde Staten in Tripadvisor's Travellers' Choice 2023 Het beste van het beste, en de nummer 1 attractie in New York City van Lonely Planet.

Sinds 2011 wordt het gebouw volledig aangedreven door hernieuwbare windenergie, en op de vele verdiepingen is een divers aanbod aan kantoorhuurders gevestigd, zoals LinkedIn en Shutterstock, maar ook winkels zoals STATE Grill and Bar, Tacombi en Starbucks. Bezoek voor meer informatie en Observatory Experience-tickets esbnyc.com of volg de gebouwen Facebook, Twitter, Instagram, Weibo, YouTubeof TikTok.

MEDIA CONTACT:

Empire State Vastgoed Trust
Brock Talbot
347-804-7863
btalbot@esrtreit.com

Bron: Empire State Realty Trust, Inc.
Categorie: Observatorium

Empire State Building 102e verdieping Observatorium
zeeschuim v1
ESB-tentoonstelling

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.