IN SAMENWERKING MET TIFFANY & CO.

09 februari 2022

NEW YORK (9 februari 2022) – De Empire State Building (ESB) heeft vandaag haar plannen voor Valentijnsdag aangekondigd, waaronder een iconische samenwerking met Tiffany & co. voor een bucketlist, romantische feesten in het hart van New York City.

• Happy, Ever Empire-pakket – Vijf gelukkige stellen die de Gelukkig ooit rijk verlovingspakket voor het Valentijnsdagweekend ontvangen aanvullende, speciale geschenken als onderdeel van hun ervaring. Dit omvat een Tiffany & Co. Color Block tweedelige mok en theeservies, en bloemenboeketten verpakt in kunstwerken van Curtis Kulig, met wie Tiffany een partnerschap is aangegaan voor Valentijnsdag. Het pakket van $ 1,000 geeft prioriteit aan toegang tot het 86th Floor Observatory, een gratis fles champagne in een privéhoek van het iconische openluchtobservatoriumdek, een privérondleiding door het gebouw en toegang tot het 102nd Floor Observatory. Koppels die het arrangement boeken, krijgen een speciale aanbieding uit de buurt Langham hotel, met Empire State Suites met een prachtig uitzicht op de locatie van het huwelijksaanzoek.
  • Diamanten in de lucht – Op 14 februari zal het Empire State Building zijn wereldberoemde torenlichten laten schijnen in een Tiffany Blue® hartslag. Een kleur die net zo beroemd is als het Empire State Building zelf - voor het eerst in de geschiedenis - zal de jaarlijkse rode hartslag van het gebouw vervangen ter ere van Valentijnsdag, ter ere van Tiffany's nieuwste campagne - Blauw is de kleur van de liefde. Een speciale beroemde gast zal die ochtend het gebouw bezoeken voor een lichtceremonie om de beroemde schakelaar om te zetten.
  • Empire State bloeit – Van donderdag 10 februari tot en met maandag 14 februari is het Empire State Building welkom Woonplaats Flower Co. voor een speciale pop-up met bloemen op de 86th Floor Observatory. De op Long Island gebaseerde bloementruck en digitale bloemist zullen verse, lokale variëteiten aanbieden in hun kenmerkende "bloemen in een zak"-stijl, die te koop zullen zijn bij het Observatorium. Het observatorium op de 86e verdieping zal ook worden verfraaid met een buitenfotomoment voor gasten, gevuld met prachtige roze bloemstukken en glimmende gouden harten.

"Het Empire State Building heeft altijd een speciaal plekje ingenomen in de harten van toeristen en New Yorkers, vooral de romantische", zegt Jean-Yves Ghazi, president van het Empire State Building Observatory. "We zijn zo verheugd om samen te werken met een ander icoon uit New York City - Tiffany & Co. - om deze Valentijnsdag te vieren en deel uit te blijven maken van de liefdesverhalen van talloze koppels."

De Observatory Experience van het Empire State Building is onlangs van top tot teen onder handen genomen met de toevoeging van een speciale gasteningang, een digitaal en tactiel museum dat het icoon viert vanaf het moment dat het werd bedacht tot zijn huidige plaats in de popcultuur, en een volledig vernieuwde ingebeeld 102nd Verdieping Observatorium. Meer informatie over het Empire State Building en zijn Observatory Experience is te vinden op www.esbnyc.com.

Relevant hi-res beeldmateriaal en b-roll kunnen worden gedownload hier.

Over het Empire State Building
Het Empire State Building, "Het beroemdste gebouw ter wereld", eigendom van Empire State Vastgoed Trust, Inc. (ESRT: NYSE), zweeft 1,454 meter boven Midtown Manhattan, van basis tot antenne. De $165 miljoen kostende remake van de Empire State Building Observatory Experience creëert een geheel nieuwe ervaring met een speciale gasteningang, een interactief museum met negen galerijen en een opnieuw ontworpen 102nd Vloerobservatorium met kamerhoge ramen. De reis naar de wereldberoemde 86th Floor Observatory, het enige 360-graden openluchtobservatorium met uitzicht op New York en daarbuiten, oriënteert bezoekers tijdens hun hele New York City-ervaring en behandelt alles van de iconische geschiedenis van het gebouw tot zijn huidige plaats in de popcultuur. Meer informatie op www.esbnyc.com. Uitgeroepen tot "America's Favorite Building" door het American Institute of Architects, evenals 's werelds populairste reisbestemming door Uber en de #1 New York City-attractie door Lonely Planet, verwelkomt het jaarlijks meer dan 4 miljoen bezoekers van over de hele wereld.

Sinds 2011 wordt het gebouw volledig aangedreven door hernieuwbare windenergie, en de vele verdiepingen huisvesten voornamelijk een breed scala aan kantoorhuurders zoals LinkedIn en Shutterstock, evenals winkelopties zoals STATE Grill and Bar, Tacombi en Starbucks. Ga voor meer informatie en Observatory Experience-tickets naar esbnyc.com of volg de gebouwen FacebookTwitterInstagramWeiboYouTubeof TikTok.

Media Contact:

Jamie Steinberg

Jsteinberg@esrtreit.com

212-400-3339

Bron: Empire State Realty Trust

Categorie: Observatorium

Valentijnsdag kleuren

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.