Ervaar de "All Access Tour" van het Empire State Building

06 februari 2019

New York, NY (6 februari 2019) – Het Empire State Building (ESB) heeft vandaag zijn nieuwe premium ticketaanbod aangekondigd, de “All Access-rondleiding”—een exclusieve rondleiding voor bezoekers door het iconische monument met elementen van het gebouw die anders niet toegankelijk zijn voor algemene kaarthouders.

Alleen beschikbaar via reservering op www.esbnyc.com voor maximaal zes personen. Bezoekers beginnen hun ESB-reis in de Celebrity Entrance-gang met privétoegang tot de groene kamer. Met een eigen badkamer en make-upruimte is dit dezelfde groene kamer waar sterren als Kristen Bell, John Cena, Adriana Lima, Eminem, Millie Bobby Brown en de Radio City Rockettes zich klaarmaken voor speciale optredens. Geniet van gratis hapjes en niet-alcoholische dranken, bekijk memorabilia die zijn geschonken door beroemde bezoekers en herdenk uw bezoek met een selfie in de Halo Photo Booth. Tegen een toeslag is er ook een gekoelde fles Veuve Cliquot verkrijgbaar. Na het bezoek aan de groene kamer beginnen de gasten aan een privétour met een bezoek aan de gloednieuwe gasteningang aan 34th Street, waar ze een gratis foto ontvangen voor een majestueus 25 meter hoog model van het Empire State Building . Een kijkje achter de schermen bij archiefbouwfoto's op de Concourse-verdieping, een bezoek aan het wereldberoemde openluchtobservatorium op de 86e verdieping en de grote finale, de prachtig gerestaureerde Art Deco Fifth Avenue-lobby, maken het plaatje compleet.

"Terwijl het Empire State Building blijft evolueren en de ervaring voor onze gasten verbetert, zijn we verheugd om de 'All Access Tour' te lanceren, die je achter de fluwelen touwen neemt," zei Jean-Yves Ghazi, Senior Vice President van het Observatorium . “De 'All Access Tour' biedt iedereen die een ruimte reserveert dezelfde behandeling die beroemdheden en andere vooraanstaande gasten krijgen wanneer ze het iconische monument bezoeken. Doe mee en creëer een herinnering die een leven lang meegaat.”

De "All Access Tour" is vijf keer per dag beschikbaar, van maandag tot en met zondag en kost $ 500 per persoon. Reserveren kan alleen bij www.esbnyc.com/

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, eigendom van Empire State Realty Trust, Inc., torent 1,454 meter boven Midtown Manhattan uit (van de basis tot de top van de antenne) en is het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Met nieuwe investeringen in energie-efficiëntie, infrastructuur, openbare ruimtes en voorzieningen heeft het Empire State Building eersteklas huurders aangetrokken in uiteenlopende sectoren van over de hele wereld. Het Empire State Building werd uitgeroepen tot 's werelds populairste reisbestemming in een onderzoek uitgevoerd door Uber en werd uitgeroepen tot Amerika's favoriete gebouw in een peiling uitgevoerd door het American Institute of Architects. Ga voor meer informatie over het Empire State Building naar www.empirestatebuilding.comwww.facebook.com/empirestatebuilding, @EmpireStateBldg, www.instagram.com/empirestatebldghttp://weibo.com/empirestatebuilding,  www.youtube.com/esbnyc or www.pinterest.com/empirestatebldg/

Over Empire State Realty Trust

Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT), een toonaangevende Real Estate Investment Trust (REIT), bezit, beheert, exploiteert, verwerft en herpositioneert kantoor- en winkelpanden in Manhattan en het grootstedelijk gebied van New York, inclusief de Empire State Gebouw, het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in New York, New York, en de kantoor- en winkelportefeuille van het bedrijf beslaat 10.1 miljoen vierkante meter verhuurbaar op 30 september 2018, bestaande uit 9.4 miljoen vierkante meter verhuurbaar in 14 kantoorpanden, waaronder negen in Manhattan, drie in Fairfield County, Connecticut, en twee in Westchester County, New York; en ongeveer 700,000 verhuurbare vierkante meter in de winkelportefeuille.

Mediacontacten:

Alexandra Tsjernin

212.736.3100

achernin@empirestaterealtytrust.com

Stacey-Ann Hosang

212.736.3100

shosang@empirestaterealtytrust.com

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.