Loterijregistratie voor 2019 Empire State Building Run-Up gepresenteerd door Turkish Airlines mogelijk gemaakt door de Challenged Athletes Foundation Opent op 30 januari 2019

29 januari 2019

New York, NY – 29 januari 2019— Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT) heeft vandaag aangekondigd dat de loterijregistratie voor de 2019 Empire State Building Run-Up (ESBRU), gepresenteerd door Turkish Airlines Powered by the Challenged Athletes Foundation, op woensdag 30 januari 2019 zal openen , om 12:00 uur EST en sluiten op zondag 24 februari 2019 om 11:59 uur EST. De 42e jaarlijkse ESBRU wordt gehouden op dinsdag 14 mei 2019 om 8:00 uur EST.

Lopers die zich hebben aangemeld om de 1,576 treden en 86 verdiepingen van 's werelds beroemdste gebouw te beklimmen, zullen op 1 maart 2019 op de hoogte worden gebracht van hun wedstrijdstatus. Geïnteresseerde hardlopers kunnen zich online registreren op http://www.nycruns.com/esb. Van de duizenden lopers van over de hele wereld die deelnemen aan de ESBRU-loterij, krijgen een select aantal de kans om deel te nemen. Deelname aan de race kost $ 125 per aanvrager en wordt alleen in rekening gebracht als de aanvrager willekeurig wordt geselecteerd om deel te nemen.

"Elk jaar worden in het Empire State Building 's werelds beste atleten en liefhebbers van torenlopen gehuisvest voor deze wereldwijd iconische race", aldus Anthony E. Malkin, voorzitter en CEO van ESRT. "We verwelkomen deelnemers van over de hele wereld om hun grenzen te testen en deel uit te maken van de legendarische geschiedenis van het gebouw."

Turkish Airlines, de nationale luchtvaartmaatschappij van Turkije en de luchtvaartmaatschappij die naar meer landen en internationale bestemmingen vliegt dan enige andere luchtvaartmaatschappij, keert voor het tweede jaar terug als presenterende sponsor van de Run-Up. Dit jaar zal Turkish Airlines 20 retourvliegtickets verstrekken aan topsporters over de hele wereld om nieuwe hardlopers te inspireren om de uitdaging van de Empire State Building Run-Up aan te gaan.

Challenged Athletes Foundation® (CAF) is de officiële liefdadigheidspartner van de ESBRU met een aangewezen heat in de

race voor uitgedaagde atleten en CAF-supporters die rennen om geld in te zamelen om mensen met fysieke beperkingen te ondersteunen bij het krijgen van toegang tot sport. Als je op zoek bent naar een unieke manier om deel te nemen aan dit evenement, registreer je dan om mee te lopen met Team CAF.

Het evenement wordt geproduceerd door NYCRUNS, het grootste bedrijf voor het beheer van hardloopevenementen in de New York Metropolitan Area.

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, eigendom van Empire State Realty Trust, Inc., torent 1,454 voet boven Midtown Manhattan (van basis tot antennetop) uit en is het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Met nieuwe investeringen in energie-efficiëntie, infrastructuur, openbare ruimtes en voorzieningen heeft het Empire State Building eersteklas huurders aangetrokken in uiteenlopende sectoren van over de hele wereld. Het Empire State Building werd uitgeroepen tot 's werelds populairste reisbestemming in een onderzoek uitgevoerd door Uber en werd uitgeroepen tot Amerika's favoriete gebouw in een peiling uitgevoerd door het American Institute of Architects. Ga voor meer informatie over het Empire State Building naar www.empirestatebuilding.comwww.facebook.com/empirestatebuilding, @EmpireStateBldg, www.instagram.com/empirestatebldghttp://weibo.com/empirestatebuilding,  www.youtube.com/esbnyc or www.pinterest.com/empirestatebldg/.

Over Empire State Realty Trust

Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT), een toonaangevende vastgoedbeleggingstrust (REIT), bezit, beheert, exploiteert, verwerft en herpositioneert kantoor- en winkelpanden in Manhattan en het grootstedelijk gebied van New York, inclusief de Empire State Gebouw, het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in New York, New York, en de kantoor- en winkelportefeuille van het bedrijf beslaat 10.1 miljoen vierkante meter verhuurbaar op 30 september 2018, bestaande uit 9.4 miljoen vierkante meter verhuurbaar in 14 kantoorpanden, waaronder negen in Manhattan, drie in Fairfield County, Connecticut, en twee in Westchester County, New York; en ongeveer 700,000 verhuurbare vierkante meter in de winkelportefeuille.

Over NYCRUNS

In 2019 zal NYCRUNS enkele tientallen hardloopraces organiseren voor bijna 50,000 atleten, waaronder ons vlaggenschip Brooklyn Marathon & Half Marathon. Ons doel is om hardlopers de best mogelijke ervaring te bieden vanaf het moment dat ze zich registreren tot het moment dat ze hun gratis finisher-foto's zien. NYCRUNS-races worden nauwkeurig gemeten, elektronisch getimed, ondersteund door een medische groep van wereldklasse en bemand door een hoog opgeleid team. Onze festivals na de race bieden verse bagels uit New York (met een shmear natuurlijk - dit is New York), vers fruit en een geweldige DJ. Onze evenementen zijn leuk, levendig, niet te druk en hebben alles te maken met het bezorgen van een geweldige tijd. Simpel gezegd, week in, week uit is ons doel om de beste races in New York City te organiseren.

Over de Stichting Challenged Athletes

De Challenged Athletes Foundation® (CAF) is een wereldleider in het helpen van mensen met fysieke beperkingen om een ​​actieve, gezonde levensstijl te leiden. CAF is van mening dat deelname aan lichaamsbeweging op elk niveau het gevoel van eigenwaarde vergroot, onafhankelijkheid aanmoedigt en de kwaliteit van leven verbetert. Sinds 1994 is er meer dan 100 miljoen dollar ingezameld en zijn er meer dan 23,000 individuele beurzen toegekend aan mensen met lichamelijke beperkingen in alle 50 staten en tientallen landen over de hele wereld. Bovendien bereiken CAF's outreach-inspanningen elk jaar nog eens 100,000 personen. Of het nu gaat om een ​​subsidie ​​van $ 2,500 voor een handbike, het helpen verzekeren van een hardloopvoet van koolstofvezel die niet door de verzekering wordt gedekt, of het regelen van enthousiaste aanmoediging van een mentor die een soortgelijke uitdaging heeft overwonnen, de missie van CAF is duidelijk: kansen en ondersteuning bieden aan mensen met de wens om een ​​actieve, atletische levensstijl te leiden. Ga voor meer informatie naar challengedathletes.org of bel 858-866-0959.

Over Turkish Airlines:

Star Alliance-lid Turkish Airlines, opgericht in 1933 met een vloot van vijf vliegtuigen, heeft een vloot van 332 (passagiers- en vracht)vliegtuigen die naar 305 wereldwijde bestemmingen vliegen, waarvan 49 binnenlandse en 256 internationale in 123 landen. Meer informatie over Turkish Airlines is te vinden op de officiële website www.turkishairlines.com of zijn sociale media-accounts op FacebookTwitterYouTubeLinkedIn en Instagram.

Over Star Alliance:

Het Star Alliance-netwerk werd opgericht in 1997 als de eerste echt wereldwijde luchtvaartalliantie die een wereldwijd bereik, erkenning en naadloze service biedt aan de internationale reiziger. De acceptatie door de markt is bekroond met talloze onderscheidingen, waaronder de Air Transport World Market Leadership Award en Best Airline Alliance door Business Traveller Magazine. De aangesloten luchtvaartmaatschappijen zijn: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brasil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines en United. In totaal biedt het Star Alliance-netwerk momenteel meer dan 18,800 dagelijkse vluchten naar 1,317 luchthavens in 193 landen. Verdere aansluitende vluchten worden aangeboden door Star Alliance Connecting Partner, Juneyao Airlines.

Kontakte:

United Entertainment Group voor Empire State Building

Chris Bartels

Chris.Bartels@uegworldwide.com

NYCRUNS

Steve Lastoe

theteam@nycruns.com

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.