Mooiste tijd van het jaar: Empire State Building kondigt favoriete vakantieprogramma's aan, inclusief elfactivaties ter ere van het 20-jarig jubileum, klassiek kerstdecor, feestelijke pop-ups, speciale verlichting en meer

21 november 2023

Beeldmateriaal/b-roll downloaden hier

New York, NY (21 november 2023) – Het Empire State Building (ESB) heeft vandaag de details bekendgemaakt van zijn jaarlijkse vakantiefestiviteiten. Vieringen tot het einde van het jaar omvatten onder meer een seizoensgebonden vakantiedecor, bezoeken van de Kerstman, pop-ups en speciale torenverlichting.

“De feestdagen staan ​​voor de deur en we zijn verheugd om onze gasten hier in het Empire State Building unieke ervaringen met een vakantiethema te kunnen bieden”, zegt Jean-Yves Ghazi, president van het Empire State Building Observatory . “De bezoekers van dit jaar staan ​​veel lekkernijen te wachten – van foto's met de kerstman tot uitgebreide decoratieve displays voor de feestdagen en inwijdingen aan de co-ster van het Empire State Building, 'Elf', om de twintigste verjaardag van de film te vieren.”

Deck the Halls

Ornamenten, kransen, klatergoud en strikken met zilveren en gouden accenten sieren de hele Observatory Experience met een grote, heldere menora voor het twee verdiepingen tellende bouwmodel. Geïnspireerd door de werkplaats van de Kerstman kunnen gasten hun vakantiefoto's maken op de 80e verdieping van het Empire State Building in een besneeuwde hoek met kerstbomen, ingepakte cadeautjes, een gezellige open haard op de achtergrond en de extra grote stoel van de Kerstman.

De kenmerkende Fifth Avenue Lobby van het gebouw, die bezocht kan worden na afloop van de bezoeken van de gasten aan het Observatorium, is versierd met hangende kerstverlichting, kransen en een versierde kerstboom. De iconische ramen op Fifth Avenue tonen besneeuwde taferelen van Buddy de Elf en zijn vrienden terwijl hij van de Noordpool naar het 'werelds beroemdste gebouw' reist. Van 27 november tot en met 29 december kunnen huurders en bezoekers die van maandag tot en met vrijdag de Fifth Avenue Lobby passeren, feestelijke vakantiemelodieën horen, uitgevoerd door professionele pianisten.

De kerstman komt naar de stad

Op 2, 9, 11, 13, 16, 18, 20 en 22 december verzamelt de Kerstman zelf verlanglijstjes, verspreidt hij kerstsfeer en poseert hij voor foto's met gasten van het Observatorium in zijn eigen versierde hoek op de 80e verdieping. Voor meer informatie over de tijden kunt u terecht op esbnyc.com.

ESB viert de 20e verjaardag van 'Elf'

In de geliefde kerstkomedie speelt Buddy de Elf, die in de beroemde film uit 2003 afreist om zijn vader te ontmoeten op zijn kantoor in het Empire State Building. Om de kerstklassieker en de hoofdrol van het Empire State Building in de film te vieren, zal 'Elf' het observatorium overnemen met een thematisch decor in de ramen van Fifth Avenue en op het observatorium op de 86e verdieping.

Fans kunnen een speciaal kaartje kopen om 'Elf' te zien tijdens een van de vier vertoningen op de 80e verdieping van het Observatorium op zondag 3, 10, 13 en 17 december. Tickets zijn inclusief drankjes en snacks met een kerstthema en volledige toegang tot de tweede film van ESB. vloermuseum en observatorium op de 86e verdieping. Er kunnen kaartjes worden gekocht hier.

Schat het is koud buiten!

Van 23 november tot en met 7 januari van 10 tot 8 uur komt S'mores N'more langs om hun beroemde warme chocolademelk met extra grote marshmallows te verkopen aan gasten die kaartjes kopen voor het observatiedek op de 00e verdieping. Speciale smaken zijn onder meer:

• “The Buddy” - geïnspireerd op 'Elf', een klassieke warme chocolademelk met slagroom, een pop-tart marshmallow, M&M's, chocolade en een scheutje ahornsiroop
  • “The King” – geïnspireerd door “Kong” zelf, een klassieke warme chocolademelk met slagroom, een marshmallow met bananenchocoladechips, chocolade- en bananenprikkerstokjes en cacaostof
  • 'Christmas in the Clouds', een warme chocolademelk met pepermunt en slagroom, een marshmallow met pepermunt, een York-pepermuntpasteitje en kersthagelslag

Het wereldberoemde buitenobservatorium van het Empire State Building is tijdens de koudere maanden ook uitgerust met verwarming op het observatiedek op de 86e verdieping om de gasten een comfortabele kijkervaring te bieden.

Vakantie Verlichting

De wereldberoemde torenlichten van het Empire State Building zullen tijdens de feestdagen schijnen met speciale verlichting voor Thanksgiving, Chanoeka, Kerstmis en Oudejaarsavond. Het Empire State Building zal ook zijn jaarlijkse muziek-naar-lichtshow debuteren.

De wereldberoemde Observatory Experience van het Empire State Building onderging onlangs een vernieuwing van $ 165 miljoen, met een interactief museum met negen galerijen, gloednieuwe gastheeruniformen en iconische observatoria op de 86e en 102e verdieping. De Observatory Experience werd onlangs door TripAdvisor-reizigers voor het tweede achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot #1 attractie in de VS. Sms CONNECT naar 274-16 om informatie te ontvangen over elke torenverlichting van het Empire State Building. Meer informatie over het Empire State Building kunt u vinden online..

Over het Empire State Building
Het Empire State Building, het 'meest beroemde gebouw ter wereld', eigendom van Empire State Vastgoed Trust, Inc. (ESRT: NYSE), zweeft 1,454 meter boven Midtown Manhattan, van basis tot antenne. De $165 miljoen kostende remake van de Empire State Building Observatory Experience creëert een geheel nieuwe ervaring met een speciale gasteningang, een interactief museum met negen galerijen en een opnieuw ontworpen observatorium op de 102e verdieping met kamerhoge ramen. De reis naar het wereldberoemde 86th Floor Observatory, het enige 360 ​​graden openluchtobservatorium met uitzicht op New York en daarbuiten, oriënteert bezoekers voor hun hele New York City-ervaring en omvat alles, van de iconische geschiedenis van het gebouw tot de huidige plaats in de popcultuur. De Empire State Building Observatory Experience verwelkomt jaarlijks miljoenen bezoekers en werd door het American Institute of Architects uitgeroepen tot 'America's Favorite Building', 's werelds populairste reisbestemming door Uber, voor het tweede jaar op rij de nummer 1 attractie in de VS in de Travellers' Choice Awards 2023 van Tripadvisor: Best of the Best, en de nr. 1 attractie in New York City in de ultieme reislijst van Lonely Planet.

Sinds 2011 wordt het gebouw volledig aangedreven door hernieuwbare windenergie, en op de vele verdiepingen is een divers aanbod aan kantoorhuurders gevestigd, zoals LinkedIn en Shutterstock, maar ook winkels zoals STATE Grill and Bar, Tacombi en Starbucks. Bezoek voor meer informatie en Observatory Experience-tickets esbnyc.com of volg de gebouwen Facebook, X (voorheen Twitter)Instagram, Weibo, YouTubeof TikTok.

MEDIA CONTACT:
Empire State Vastgoed Trust
Jamie Steinberg

212-400-3339

jsteinberg@esrtreit.com

Bron: Empire State Realty Trust, Inc.

Categorie: Observatorium

Kerstversiering bij ESB
Kerstmis bij het Empire State Building
Gasten bekijken de versierde lobbyramen van ESB

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.