'Het meest romantische gebouw ter wereld:' Empire State Building viert Valentijnsdag met NYC's meest romantische date-ervaring, verlovingspakket en filmvertoningen

30 januari 2024

Speciale vertoningen van 'Clueless' en 'Sleepless in Seattle'; Verlovingspakket op het observatiedek; en een over-the-top Valentijnsdagdiner van $ 10 op een privéverdieping op de 102e verdieping

New York (30 januari 2024) Vier de meest romantische dag van het jaar in het 'Meest romantische gebouw ter wereld'. De Empire State Building (ESB) – al twee jaar op rij de nummer één attractie in de VS onder Tripadvisor-reizigers – heeft vandaag aangekondigd dat er themafilmvertoningen zullen plaatsvinden; bied een over-the-top Valentijnsdagdate aan voor één gelukkig stel; en zorg voor een speciaal verlovingspakket voor stellen die van plan zijn in februari in het huwelijksbootje te stappen.

• Imperium voor twee – Dit jaar kan een gelukkig stel de allereerste privé-dinerervaring op Valentijnsdag in het Empire State Building boeken, waarmee ze voor een prijskaartje van $ 10 helemaal voor zichzelf toegang krijgen tot de hele 86th Floor Observatory, evenals een driegangendiner met wijnarrangement hoog bovenop de exclusieve 102e verdieping, die ook de hele datum gesloten is. Samengesteld en bereid door de chef-kok van STATE Grill and Bar – het kenmerkende restaurant van het Empire State Building op de begane grond – omvatten de gerechten opties als forfaitaire krab met kaviaar, filet mignon met eekhoorntjesbrood en een decadente chocoladetaart, begeleid door een live muzikant en met een thema decor. Voor het diner begint het echtpaar aan een privérondleiding door het Empire State Building met champagne. De weelderige Empire for Two-ticketpakket is beschikbaar voor 14 februari om 8 uur en moet vóór 30 februari gereserveerd zijn.

• "Alsof!" – Verzamel je vriendinnen op Galentine's Day voor een eenmalige screening van de aanhaalbare komedie 'Clueless' op de 80e verdieping van het Empire State Building Observatory op 13 februari. Fans kunnen genieten van drankjes en snacks van Culture POP, Dylan's Candy Bar en Rob's Backstage Popcorn die bij hun ticket zijn inbegrepen. Mixologen zullen gratis espresso-martini's klaarmaken – met dank aan het onlangs geopende, 23,000 vierkante meter grote Starbucks Reserve® aan de voet van het gebouw – zodat gasten van de film kunnen genieten voordat ze genieten van het uitzicht vanaf de observatoria op de 86e en 102e verdieping.

• "Het is een teken" – Kanaliseer de romantiek van “Sleepless in Seattle” – het klassieke liefdesverhaal uit de jaren 90 met scènes die zijn gefilmd in het “World's Most Romantic Building” – in een speciale vertoning op 14 februari. Gasten kunnen genieten van de filmvertoning op de 80e verdieping van het gebouw, waarbij gratis drankjes en snacks van Culture POP, Dylan's Candy Bar en Rob's Backstage Popcorn bij hun ticket zijn inbegrepen. Als knipoog naar hun diepe erfgoed in Seattle serveert Starbucks Reserve® gratis espresso-martini's aan gasten voordat ze de filmmagie nabootsen op de 86e en 102e verdieping Observatories.

• Gelukkig ooit rijk – Proost op de eeuwigheid met de exclusieve verlovingservaring van ESB in februari. De Happily Ever Empire-pakket omvat een exclusieve rondleiding door de Observatory Experience; een privé, afgezet hoekje van het Observatorium op de 86e verdieping om de vraag te beantwoorden; en een fles champagne om te proosten op uw “ja!”

• Liefde Lichten – Op 14 februari zullen de wereldberoemde torenlichten van het Empire State Building in een roze hartslag schijnen tijdens het jaarlijkse Valentijnsdaggeschenk aan New York City. Tekst CONTACT naar 274-16 om realtime informatie te ontvangen over de torenlichten van het Empire State Building.

“Er is geen betere achtergrond dan de ongeëvenaarde uitzichten van het Empire State Building terwijl je de liefde viert op Valentijnsdag”, zegt Jean-Yves Ghazi, president van het Empire State Building Observatory. “We zijn verheugd om één stel de exclusieve kans te bieden om ons iconische observatorium helemaal voor zichzelf te hebben tijdens de meest romantische date van New York City.”

De Empire State Building Observatory Experience onderging onlangs een remake van $165 miljoen, met onder meer een interactief museum met negen galerijen, gloednieuwe, op maat gemaakte observatoriumuniformen en iconische observatoria op de 86e en 102e verdieping.

Afbeeldingen in hoge resolutie kunnen worden gedownload hier. Meer informatie over het Empire State Building en tickets vind je hier online..

Over het Empire State Building
Het Empire State Building, het 'meest beroemde gebouw ter wereld', eigendom van Empire State Vastgoed Trust, Inc. (ESRT: NYSE), zweeft 1,454 meter boven Midtown Manhattan, van basis tot antenne. De $165 miljoen kostende remake van de Empire State Building Observatory Experience creëert een geheel nieuwe ervaring met een speciale gasteningang, een interactief museum met negen galerijen en een opnieuw ontworpen observatorium op de 102e verdieping met kamerhoge ramen. De reis naar het wereldberoemde 86th Floor Observatory, het enige 360 ​​graden openluchtobservatorium met uitzicht op New York en daarbuiten, oriënteert bezoekers voor hun hele New York City-ervaring en omvat alles, van de iconische geschiedenis van het gebouw tot de huidige plaats in de popcultuur. De Empire State Building Observatory Experience verwelkomt jaarlijks miljoenen bezoekers en werd door het American Institute of Architects uitgeroepen tot 'America's Favorite Building', 's werelds populairste reisbestemming door Uber, voor het tweede jaar op rij de nummer 1 attractie in de VS in de Travellers' Choice Awards 2023 van Tripadvisor: Best of the Best, en de nr. 1 attractie in New York City in de ultieme reislijst van Lonely Planet.

Sinds 2011 wordt het gebouw volledig aangedreven door hernieuwbare windenergie, en op de vele verdiepingen is een divers aanbod aan kantoorhuurders gevestigd, zoals LinkedIn en Shutterstock, maar ook winkels zoals STATE Grill and Bar, Tacombi en Starbucks. Bezoek voor meer informatie en Observatory Experience-tickets esbnyc.com of volg de gebouwen FacebookX (voorheen Twitter)InstagramWeiboYouTubeof TikTok.

MEDIA CONTACT:

Empire State Vastgoed Trust
Jamie Steinberg

212-400-3339

jsteinberg@esrtreit.com

Bron: Empire State Realty Trust, Inc.

Categorie: Observatorium

Rozen en champagne op het observatorium op de 86e verdieping
Slapeloos in de filmposter van Seattle
Een espressomartini met de skyline van New York

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.