Het Empire State Building introduceert ambassadeursprogramma voor superfans van zijn wereldberoemde observatoriumervaring

13 februari 2024

Beloningen omvatten exclusieve NFT's, gratis tickets en speciale ervaringen

New York (13 februari 2024) – Wees een ESB VIP. De Empire State Building (ESB) heeft vandaag haar nieuw ambassadeursprogramma voor de lokale bevolking die gasten ontvangt in New York City en superfans van de wereldberoemde Observatory Experience. Bezoekers verdienen punten in het loyaliteitsprogramma voor elk ticket dat op de ESB-website wordt gekocht voor de observatoria op de 86e en 102e verdieping en wisselen deze in voor gratis ervaringen en verzamelobjecten.

“Elk bezoek aan het Empire State Building is uniek, en we hebben het voor onze trouwe lokale bewoners, die hun gasten en onze superfans meenemen, gemakkelijker gemaakt om keer op keer de tentoonstellingen en ongeëvenaarde uitzichten van ons vernieuwde Observatorium te bewonderen”, aldus Jean-Yves Ghazi, president van het Empire State Building Observatorium. “We willen onze fans onze waardering tonen voor hun loyaliteit en exclusieve toegang bieden tot premium, authentieke ervaringen en de beste uitzichten vanuit het hart van New York City.”

Leden doorlopen vier niveaus en verzamelen beloningen op elk niveau, waaronder:

• Ambassadeur (Ontgrendeld bij 0-439 punten)
    • Heeft zich aangemeld voor het programma

• Nog geen recht op enige uitkering
  • Bronzen ambassadeur (Ontgrendeld op 440 punten)

• Eén kaartje voor het observatorium op de 86e verdieping

• Eén loterijinzending voor toegang voor twee (2) gasten tot een van de exclusieve ESB-influencer- of celebrity-optredens-evenementen. Niet-overdraagbaar.
  • Zilveren ambassadeur (Ontgrendeld op 880 punten)

• Eén extra kaartje voor het observatorium op de 86e verdieping

• Eén extra loterijinzending voor toegang voor twee (2) gasten tot een van de exclusieve ESB-influencer- of celebrity-bezoekevenementen. Niet-overdraagbaar.
  • Gouden ambassadeur (Ontgrendeld op 1,320 punten)

• Twee kaartjes voor de observatoria op de 86e en 102e verdieping

• Twee kaartjes voor een geplande Sunrise Experience op zaterdagochtend

• Twee deelnames aan de felbegeerde jaarlijkse Empire State Building Run-Up (toewijsbaar aan een familielid of vriend) of loterijinzending voor toegang voor twee (2) gasten tot een van de exclusieve ESB-influencer- of celebrity-bezoekevenementen. Niet-overdraagbaar.
  • Platina ambassadeur (Ontgrendeld op 1,760 punten)

• Vier kaartjes voor de observatoria op de 86e en 102e verdieping

• Vier kaartjes voor een geplande Sunrise Experience op zaterdagochtend

• Eén toegang tot de felbegeerde jaarlijkse Empire State Building Run-Up (toewijsbaar aan een familielid of vriend).

• Toegang voor toegang voor vier (4) gasten tot een van de exclusieve ESB-influencer- of celebrity-bezoekevenementen. Niet-overdraagbaar

Elk nieuw lid van het Ambassador-programma ontvangt bij aanmelding een aangepaste NFT. Voor elk niveau dat wordt behaald, ontvangen leden extra aangepaste NFT's, ontwikkeld en gedistribueerd in samenwerking met Uptop, met het 'Meest Beroemde Gebouw ter Wereld' tegen een Art Deco-achtergrond in de respectieve metaalachtige tint van het niveau. De exclusieve NFT's dienen als digitaal aandenken en als sleutel om hun gepersonaliseerde beloningen te ontgrendelen.

Bezoekers die deelnemen aan het Ambassador-programma en kaartjes hebben gekocht op of na 1 februari 2024, ontvangen automatisch met terugwerkende kracht punten en het nieuwe lid NFT voor hun laatste aankoop. Verworven punten en status blijven behouden totdat ze worden ingewisseld en vervallen niet.

Het Empire State Building Observatory heeft onlangs een vernieuwing van $165 miljoen ondergaan, waaronder een speciale bezoekersingang, een meeslepend museum met negen galerijen, gloednieuwe op maat gemaakte Observatory Host-uniformen en iconische observatoria op de 86e en 102e verdieping. De vernieuwde Observatory Experience werd onlangs voor twee opeenvolgende jaren door Tripadvisor-reizigers uitgeroepen tot de nummer één attractie in de VS.

Registratie voor het Ambassador Programma vindt u hier hier.

Er zijn afbeeldingen in hoge resolutie te vinden hier. Meer informatie over het Empire State Building Observatory kunt u vinden online..

Over het Empire State Building
Het Empire State Building, het 'meest beroemde gebouw ter wereld', eigendom van Empire State Vastgoed Trust, Inc. (ESRT: NYSE), zweeft 1,454 meter boven Midtown Manhattan, van basis tot antenne. De $165 miljoen kostende remake van de Empire State Building Observatory Experience creëert een geheel nieuwe ervaring met een speciale gasteningang, een interactief museum met negen galerijen en een opnieuw ontworpen observatorium op de 102e verdieping met kamerhoge ramen. De reis naar het wereldberoemde 86th Floor Observatory, het enige 360 ​​graden openluchtobservatorium met uitzicht op New York en daarbuiten, oriënteert bezoekers voor hun hele New York City-ervaring en omvat alles, van de iconische geschiedenis van het gebouw tot de huidige plaats in de popcultuur. De Empire State Building Observatory Experience verwelkomt jaarlijks miljoenen bezoekers en werd door het American Institute of Architects uitgeroepen tot 'America's Favorite Building', 's werelds populairste reisbestemming door Uber, voor het tweede jaar op rij de nummer 1 attractie in de VS in de Travellers' Choice Awards 2023 van Tripadvisor: Best of the Best, en de nr. 1 attractie in New York City in de ultieme reislijst van Lonely Planet.

Sinds 2011 wordt het gebouw volledig aangedreven door hernieuwbare windenergie, en op de vele verdiepingen is een divers aanbod aan kantoorhuurders gevestigd, zoals LinkedIn en Shutterstock, maar ook winkels zoals STATE Grill and Bar, Tacombi en Starbucks. Bezoek voor meer informatie en Observatory Experience-tickets esbnyc.com of volg de gebouwen FacebookX (voorheen Twitter)InstagramWeiboYouTubeof TikTok.

MEDIA CONTACT:

Empire State Vastgoed Trust
Jamie Steinberg

212-400-3339

jsteinberg@esrtreit.com

Bron: Empire State Realty Trust, Inc.

Het Empire State Building Observatory en NFT's

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.