VIER DE ZOMER IN HET EMPIRE STATE BUILDING

17 juli 2017

New York, NY (17 juli 2017) – Het Empire State Building (ESB) heeft vandaag aanvullende voorzieningen aangekondigd die zijn ontworpen om de ervaring van de bezoeker te verbeteren. De verrekijker op het openluchtobservatiedek op de 86e verdieping is nu gratis voor het kijkplezier van de gasten, naast de gratis apps Empire State Building Observatory Experience en Destination Midtown, en gratis wifi bij de ESB.

"Omdat we miljoenen bezoekers van over de hele wereld verwelkomen, blijven we gratis toevoegingen en moderniseringen maken om de bezoekerservaring in het Observatorium te verbeteren", zegt Jean-Yves Ghazi, Senior Vice President van het Empire State Building Observatory. "We breiden de toch al allesomvattende ervaring van een bezoek aan ons wereldberoemde observatorium uit door deze extra voorziening aan te bieden."

De krachtige, ronddraaiende verrekijker stelt bezoekers in staat om het onbelemmerde uitzicht in elke richting te vergroten. Het observatorium op de 86e verdieping van de ESB is ADA-conform, uitgerust met verlaagde kijkwanden en een verrekijker. Vroeger moesten ze met munten betalen.

De apps Empire State Building Observatory Experience en Destination Midtown kunnen gratis worden gedownload van de Apple Store or Google Play. Bezoekers kunnen ze bij aankomst ook downloaden via gratis Wi-Fi. Terwijl gasten door het gebouw reizen, is de Empire State Building Observatory Experience-app ontworpen om de betrokkenheid van bezoekers tijdens hun hele ervaring te garanderen. Terwijl gasten de omliggende wijk verkennen, biedt de Destination Midtown-app bezoekers een vakkundig samengestelde route naar iconische attracties en verborgen juweeltjes in Midtown Manhattan, allemaal binnen 15 minuten loopafstand van het iconische Empire State Building.

Om online tickets te kopen voordat u ESB bezoekt, gaat u naar https://www.esbnyc.com/buy-tickets

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, eigendom van Empire State Realty Trust, Inc., torent 1,454 meter boven Midtown Manhattan (van basis tot antenne) uit en is het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Met nieuwe investeringen in energie-efficiëntie, infrastructuur, openbare ruimtes en voorzieningen heeft het Empire State Building eersteklas huurders aangetrokken in uiteenlopende sectoren van over de hele wereld. De robuuste uitzendtechnologie van de wolkenkrabber ondersteunt grote televisie- en FM-radiostations in de grootstedelijke markt van New York. Het Empire State Building werd uitgeroepen tot Amerika's favoriete gebouw in een peiling van het American Institute of Architects, en het Empire State Building Observatory is een van 's werelds meest geliefde attracties als de nummer 1 toeristische bestemming van de regio. Ga voor meer informatie over het Empire State Building naar www.empirestatebuilding.comwww.facebook.com/empirestatebuilding, @EmpireStateBldg, www.instagram.com/empirestatebldghttp://weibo.com/empirestatebuilding,  www.youtube.com/esbnyc or www.pinterest.com/empirestatebldg/.

Over Empire State Realty Trust

Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT), een toonaangevende Real Estate Investment Trust (REIT), bezit, beheert, exploiteert, verwerft en herpositioneert kantoor- en winkelpanden in Manhattan en het grootstedelijk gebied van New York, inclusief de Empire State Gebouw, 's werelds beroemdste gebouw. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York, New York. De kantoor- en winkelportefeuille van het bedrijf omvat per 10.1 maart 31 2017 miljoen verhuurbare vierkante meter, bestaande uit 9.4 miljoen verhuurbare vierkante meter in 14 kantoorpanden, waaronder negen in Manhattan, drie in Fairfield County, Connecticut, en twee in Westchester County, New York; en ongeveer 708,000 verhuurbare vierkante meter in de winkelportefeuille.

Media Contact:

Elisabeth Sullivan

esullivan@empirestaterealtytrust.com

Stacey-Ann Hosang

shosang@empirestaterealtytrust.com

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.