EMPIRE STAATSBOUW EXCLUSIEVE VIERING OP 4 JULI

05 June 2018

New York, NY (5 juni 2018) – Het Empire State Building (ESB) zal van 4:86 uur tot 7:00 uur opnieuw het ultieme 10 juli-feest organiseren op het wereldberoemde 00th Floor Observatory. Dit exclusieve jaarlijkse evenement biedt een adembenemend uitzicht op het Macy's 4 juli-vuurwerkspektakel , een premium open bar en gastronomisch eten exclusief voor VIP-kaarthouders.

Vuurwerk in de verte achter Empire State Building

Van 7 uur tot 00 uur is het observatorium gesloten voor het grote publiek, waardoor kaarthouders privétoegang hebben tot het observatiedek in de open lucht en de mogelijkheid hebben om het vuurwerk te bekijken vanaf het beste uitkijkpunt in New York City. Sprekers zullen de soundtrack van 10 juli Fireworks spelen en gasten zullen een ongeëvenaarde kijkervaring hebben van 's werelds beroemdste gebouw.

Tickethouders hebben ook exclusieve toegang tot de 'Dare to Dream'-tentoonstelling op de 80e verdieping voor een receptie, waar ze kunnen genieten van gastronomisch eten en drinken van STATE Grill and Bar, het vlaggenschiprestaurant van ESB. Gasten worden ook uitgenodigd om het premium 102nd Floor Observatory te bezoeken aan het einde van het vuurwerk.

Tickets kosten $ 500 per stuk en zijn beschikbaar op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. Tickets moeten online worden gekocht of geschonken op https://www.esbnyc.com/buy-tickets of vooraf aan het ESB-loket.

Fans van het Empire State Building maken kans op een (1) paar kaartjes voor dit exclusieve evenement via een wedstrijd op de Facebook-pagina van ESB (www.facebook.com/EmpireStateBuilding), van 5 juni tot en met 11 juni om 11:59 uur ET. De winnende inzending die het beste omschrijft waarom ze 4 juli bij ESB zouden moeten vieren, wordt op woensdag 13 juni aangekondigd via de socialemediakanalen van ESB.

Naast de viering van 4 juli, zal de ESB op 4 juli zijn wereldberoemde torenlichten laten schijnen in dynamische rode, witte en blauwe bloemen.

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, eigendom van Empire State Realty Trust, Inc., torent 1,454 meter boven Midtown Manhattan (van basis tot antenne) uit en is het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Met nieuwe investeringen in energie-efficiëntie, infrastructuur, openbare ruimtes en voorzieningen heeft het Empire State Building eersteklas huurders aangetrokken in uiteenlopende sectoren van over de hele wereld. De robuuste uitzendtechnologie van de wolkenkrabber ondersteunt grote televisie- en FM-radiostations in de grootstedelijke markt van New York. Het Empire State Building werd uitgeroepen tot Amerika's favoriete gebouw in een peiling van het American Institute of Architects, en het Empire State Building Observatory is een van 's werelds meest geliefde attracties als de nummer 1 toeristische bestemming van de regio. Ga voor meer informatie over het Empire State Building naar www.empirestatebuilding.comwww.facebook.com/empirestatebuilding@EmpireStateBldgwww.instagram.com/empirestatebldgwww.youtube.com/esbnyc or www.pinterest.com/empirestatebldg/.

Over Empire State Realty Trust

Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT), een toonaangevende Real Estate Investment Trust (REIT), bezit, beheert, exploiteert, verwerft en herpositioneert kantoor- en winkelpanden in Manhattan en het grootstedelijk gebied van New York, inclusief de Empire State Gebouw, 's werelds beroemdste gebouw. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York, New York. De kantoor- en winkelportefeuille van het bedrijf omvat per 10.1 maart 31 2018 miljoen verhuurbare vierkante meter, bestaande uit 9.4 miljoen verhuurbare vierkante meter in 14 kantoorpanden, waaronder negen in Manhattan, drie in Fairfield County, Connecticut en twee in Westchester County, New York; en ongeveer 700,000 verhuurbare vierkante meter in de winkelportefeuille.

Media Contact:

Alexandra Tsjernin

achernin@empirestaterealtytrust.com

Stacey-Ann Hosang

shosang@empirestaterealtytrust.com

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.