Ervaar het wonder van de feestdagen in het Empire State Building

05 november 2019

Ervaar het wonder van de feestdagen in het Empire State Building

New York, NY, 5 november 2019 – Het Empire State Building (ESB) heeft vandaag de details bekendgemaakt van zijn jaarlijkse vakantiefestiviteiten, gedeeld met New Yorkers, toeristen en fans over de hele wereld. De viering, die plaatsvindt in november en december, omvat een seizoensgebonden etalage op Fifth Avenue, vakantieconcerten en verrassende optredens van beroemde gasten. Decoraties in de kenmerkende art-decostijl van het gebouw sieren de ingang van het 34th Street Observatory en de iconische lobby van Fifth Avenue en laten het interieur van het Empire State Building stralen als de wereldberoemde torenlichten. Van de begane grond tot de sprankelende antenne, ESB verspreidt vakantievreugde door alle uithoeken van New York City en de wereld. Nieuw deze winter is stralingswarmte om bezoekers extra comfort te bieden op het 86 graden uitkijkplatform van ESB op de 360e verdieping.

“Van ons meeslepende interactieve museum op de 2e verdieping tot onze nieuwe buitenverwarmers op de 86e verdieping, tot het 360 graden glazen observatorium op de 102e verdieping: de volledig opnieuw ontworpen Observatory Experience van het Empire State Building is de plek om de magie van New York City te ervaren tijdens de feestdagen”, zegt Anthony E. Malkin, voorzitter en CEO van Empire State Realty Trust.

Winter in Empire State

De reis van onze gasten naar het wereldberoemde observatorium op de 86e verdieping is op de volgende locaties versierd met een feestelijk gevoel:

Fifth Avenue en observatoriumlobby's:

Tijdens de week van 11 november 2019 komt de vakantiesfeer van het Empire State Building tot leven. Ornamenten en decoraties in klassieke tinten goud, brons en zilver accentueren de kenmerkende Art Deco-details in de Fifth Avenue Lobby. Op 13 november zullen de Radio City Rockettes opnieuw de op maat gemaakte vakantieramen van ESB op Fifth Avenue, ontworpen door Mark Stephen Experiential Agency, "uitpakken". De aangepaste vensters zullen verschillende versies van het gebouw bevatten met reflecterende metalen ornamenten, snoeplandschappen en notenkrakers.

ESB luidt de feestdagen ook in met livemuziekoptredens in de Fifth Avenue Lobby. Van maandag,

Van 2 december 2019 tot en met vrijdag 27 december 2019 zal een pianist vakantieklassiekers en een verzameling seizoensfavorieten uitvoeren om een ​​feestelijke flair toe te voegen. ESB zal tijdens de feestdagen ook verschillende lokale studentenkooroptredens organiseren.

Galerijen op de tweede verdieping:

Op weg naar het observatorium op de 86e verdieping worden gasten uitgenodigd om de plaats van het gebouw in de populaire cultuur te verkennen via negen interactieve en meeslepende tentoonstellingen die meer dan 10,000 vierkante meter beslaan. Laat je meevoeren naar het begin van de jaren dertig en ervaar de constructie van het Empire State Building uit de eerste hand; geniet van een korte film met vakantiefavorieten zoals Elf, toen Harry Sally ontmoette, en Een zeer Harold en Kumar Kerstmis op een panoramisch display met 72 schermen. Zorg ervoor dat je je reis afsluit met een foto in de gigantische hand van Kong!

Observatiedekken:

Zodra gasten de Observatiedekken op de 102e en 86e verdieping, ze weten nooit wie ze tegenkomen. Gedurende november en december verwelkomt het gebouw opmerkelijke gasten in het wereldberoemde observatorium op de 86e verdieping om te genieten van het 360 graden uitzicht. De afgelopen jaren heeft het gebouw tijdens de feestdagen gasten als Mariah Carey, Gwen Stefani, Hugh Jackman en Zac Efron verwelkomd.

ESB bezoeken in de winter:

Voor het eerst heeft het Empire State Building warmtelampen geïntroduceerd op het wereldberoemde observatorium op de 86e verdieping om de kou op afstand te houden terwijl feestgangers genieten van 360 graden uitzicht in de open lucht. Van onze binnententoonstellingen op de 2e verdieping tot ons klimaatgestuurde observatorium op de 102e verdieping met kamerhoge ramen: gasten blijven warm, zelfs als het buiten verschrikkelijk weer is.

Iconische torenverlichting:

Gedurende de feestdagen zal ESB de skyline van New York City verlichten met torenverlichting ter ere van Thanksgiving, Chanoeka, Kerstmis en Oudejaarsavond.

Ga voor het volledige verlichtingsschema naar http://www.esbnyc.com/explore/tower-lights/calendar.

Over het Empire State Building

Het Empire State Building, eigendom van Empire State Realty Trust, Inc., torent 1,454 meter boven Midtown Manhattan uit (van de basis tot de top van de antenne) en is het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Met nieuwe investeringen in energie-efficiëntie, infrastructuur, openbare ruimtes en voorzieningen heeft het Empire State Building eersteklas huurders aangetrokken in uiteenlopende sectoren van over de hele wereld. Het Empire State Building werd uitgeroepen tot 's werelds populairste reisbestemming in een onderzoek uitgevoerd door Uber en werd uitgeroepen tot Amerika's favoriete gebouw in een peiling uitgevoerd door het American Institute of Architects. Ga voor meer informatie over het Empire State Building naar www.empirestatebuilding.comwww.facebook.com/empirestatebuilding, @EmpireStateBldg, www.instagram.com/empirestatebldghttp://weibo.com/empirestatebuildingwww.youtube.com/esbnyc, of www.pinterest.com/empirestatebldg.

Over Empire State Realty Trust

Empire State Realty Trust, Inc. (NYSE: ESRT), een toonaangevende Real Estate Investment Trust (REIT), bezit, beheert, exploiteert, verwerft en herpositioneert kantoor- en winkelpanden in Manhattan en het grootstedelijk gebied van New York, inclusief de Empire State Gebouw, het 'meest beroemde gebouw ter wereld'. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in New York, New York, en de kantoor- en winkelportefeuille van het bedrijf beslaat 10.1 miljoen vierkante meter verhuurbaar op 30 september 2019, bestaande uit 9.4 miljoen vierkante meter verhuurbaar in 14 kantoorpanden, waaronder negen in Manhattan, drie in Fairfield County, Connecticut, en twee in Westchester County, New York; en ongeveer 700,000 verhuurbare vierkante meter in de winkelportefeuille.

Bezoek het hart van NYC

Het is een niet te missen ervaring in New York. Boek vandaag nog je ticket naar de top.